Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 22/9

Allmänt Permalink0

Idag har jag vare i skolan trots att det är onsdag men jag for dit för att prata med dom om uppkörning och teori och så och fick rätt så bra svart så jag vart nöjd, och så höll jag på med teori på datorn men det gick åt fanders få jag får göra det imorgon när jag ska dit..

Jag ska vara barnvakt snart så det blir nog bra får jag hoppas, har ju gått rätt så bra tidigare så..

2 veckor kvar till teori provet så måste plugga väldigt mycket så så att det iallafall ska gå bra.

På söndag får jag en ny kattunge och jag längta redan så nu är det bara att hoppas att min Jessie tollerera en kattunge men dte ska gå bra tycker ja.

PÅ lördag är det lastbilsträffan i Ramsele så den ska jag absolut gå på och knäppa en massa kort och he ut några på bloggen och resterande på fb så det kommer att bli kul, men jag kommer nog gå ensam dit mest troligt men det är ju bara kort jag ska ta så det klarar jag inga problem, men det är ju så klart roligare att gå 2 än 1 lixom men det ska gå ändå :)

Nu ska jag se på tvn och låta sjuka barnet sova ifred..

Hade så länge..

Till top