Miicha

Mitt liv som jag.

Fränt!

Allmänt Permalink6
Ja kan du tänka dig att köpa ett hus för över 4 miljoner och så får man ett skilett och en döskalle på köpet? Läskligt, men jag skulle kunna tänka mig det om det inte skulle vara några problem med det.
Men det är en gammal kyrka i Visby som är typ 800 år gammal som byggdes år 1750, så gammalt :P
Huset är 157 kvadratmeter.
Klicka här om ni vill kika :)
#1 - - apanochankan:

sugna på ett gott skratt ? eller kanske lära sig något nytt ? kika in på våran blogg www.apanochankan.blogspot.com

#2 - - Johanna:

haha ja jag läste det med, och att mäklaren garanterar att det inte spökar hahaha

#3 - - Nice:

Nice :)

#4 - - Hemorrojder behandling:

Usch! Jag hade ALDRIG i hela mitt liv våga bo där.

#5 - - Terminalglasögon:

Jag skulle nog våga bo där, men det skulle kännas jävligt konstigt. Köper hellre ett annat hus.

#6 - - Anna:

Skulle inte våga bo där!!!



Få din facebookstatus pimpad av Filip & Fredrik på statusforbattraren.se



... om du vågar.



Kul faktiskt!!

Till top