Miicha

Mitt liv som jag.

Ruggigt.

Allmänt Permalink2
Känner att det börja liksom bli mera höst nu, det är soligt ute men kommer mera moln men känns kallt.. Brr.
Elvis mår jätte bra efter kastrationen och är nog densamma som var var innan ingreppet, lika mysig och pratglad, Jessie fräser inte åt han nu inte mera än va hon brukade göra.
Idag får jag nog veta om jag får praktisera på åkeriet men just det att vänta på ett samtal är drygt.
Jag vet inte vad jag ska göra idag än att dammsuga eller så, men ska nog göra det ialf och se om det finns tvätt tid så jag kan tvätta det lilla jag har och så.. :)
Har väldigt lite energi och så har jag lite ont i magen, illa mående har jag känns inte så posetivt direkt men det ska väll gå över det med :P
Ska väll dumpa datorn ett tag och gå till tvättstugan och kika. :)
Hade så länge :D
#1 - - Anonym:

Var med i min tävling om ett hemmagjort ljus, perfekt att ha nu i höst!

http://idahtt.blogg.se/2011/august/tavling.html

förlåt om du redan har fått det här ♥

#2 - - Paula:

Hejhej! Ville bara tipsa dig om att skönhetsbloggen www.hiilen.blogg.se just nu har en massa tävlingar igång där du kan ha chans att vinna olika skönhetsprodukter och smink. Jag är med och tävlar, va du också det! Kram

Till top