Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag.

Allmänt Permalink1
Måndag återigen och inte så speciellt kuligt är det kan man då säga.
Ska snart ställa mig i duschen och så har jag käkat lite frukost, ska först se klart på denna serie på kanal5 så man har något att göra sen blire dusch.
Vet inte vad jag ska hitta på idag men det blir nog väll lite städning, det funkar dock det med.
Har ju ingen bil som jag kan köra men har ju inge pengar för bensin heller så man kan köra, bilen är obesiktad så får ju inte bumma med hon bara till verkstad fram och tillbaka och till besiktning, suck, men för att jag har inte ha kunna besikta hon är ju för att man hitta ju fel hela tiden på henne så man kan ju inte. USCH för gammla bilar.
Nu ska jag hitta på någe :)
#1 - - Lina Holgersson:

HejHej!



Jag tänkte passa på att göra lite reklam för min blogg..

Jag la nyss på en tävling där 2st lyckliga vinnare vinner presentkort på skor. 500kr/st.

Snart kommer det även fler mhärliga jultävlingar osv. Så håll koll i min tävlings-kategori.



Berättar även om events jag varit på, goodiebags, mode och allt möjligt.



Välkommen in <3



Om du inte gillar sådan här reklam ber jag så mycket om ursäkt och önskar dej en trevlig dag och juletid : )



//Lina Holgersson

Till top