Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag,..

Allmänt Permalink3
När jag vaknade så såg ja att det blåste och så när jag gick ut så var typ hälften av snön borta!! AAAHHHHH FY FAN!!
Och så skulle jag starta bilen och då var hon som vanligt strömlös, men det är nog inte batteriet utan det är generatorn som inte ge tillräckligt med ström när man kör hon så därför blir hon nog strömlös.
Det kommer bli halt efter vägarna och så imorgon ska jag till H-sand (tyvärr) så då får det ta den tid det tar och så ska jag punpa lite luft i däcken på bilen så det inte blir  så ojämt slitning på däcken. Suck.
Ska tvätta byxor som jag ska ha imorgon om det finns tvätt tid vill säga, och så bränna en skiva så ska jag se om mitt trix funkar. :P
Drömde att min stora syster inte ville ha något med mig att göra och så brydde hon sig inte när jag ville prata och ge henne en kram. Vad kan det betyda?
Klart att jag vill ha kontakt med min älskade stora syster hon är ju min familj för jag har ju ingen "egen" som båda av mina systrar har, suck.
Men om man bara tat lungt efter vägen imorgon och ta den tid som det behövs så ska det gå jätte bra, för man bor ju i Sverige där vi har 4 årstider så vet man hur vägarna är som, jag ialf. :P
#1 - - © sarastille:

Vill du tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Dvs, har du arton läsare så tjänar du 18x100 kronor! Detta är inget skämt jag har redan tjänat femhundra kronor, kika in på min blogg och läs mer! :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

#2 - - © sarastille:

Vill du bli Dagens Blogg hos mig? Vinnaren blir länkad inför mina 2000 besökare :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

#3 - - [lisabjernhagen]:

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

Till top