Miicha

Mitt liv som jag.

;P

Allmänt Permalink0
Sitter här nu och ser på tv6 på en jätte bra film men själv har jag aldrig sett den men därför kanske den är så bra men det är ju om amerikanska ungdommar och sånt gillar jag, liknar American Pie filmerna :P Me like :cool: ..
Och så dricker jag coca cola och äter marabou chockad (det ser ni ju på bilden).
Jag känner på mig att jag har ändrat attityd väldigt, känner mig mera som jag kan ta för mig betydligt och kan prata mera för mig och säger det jag känner och tänker men tur att jag acceptera det till skillnad från andra men nu säger jag ju så klart absolut inga namn absolut inte.
Men jag acceptera folk för dom är och idiotförklara ingen och prata inte skit bakom ryggen speciellt när någon har sagt om man har något att säga så säg det direkt till han/hon man ska prata om, för jag är sån i alla fall för jag hatar när folk snackar om mig bakom ryggen för tillslut får man ju reda på det själv :) Shit Happens i´ll say.
Imorgon ska jag ju kolla om jag får bli inskolad men jag vet inte ännu, vet ens inte vart göbben håller hus heller men det fixar jag nada problemos, så hoppas bara för att jag ska ha någe att gö på dagarn :)
God nattis på er allihop :D :tired:
Till top