Miicha

Mitt liv som jag.

Snart så.

Allmänt Permalink3
Då är det snart dags för kursen igen och jag längtar, men jag får inte köra så mycket men lite får man ju.
Ska prata med rekorn om jag kan gå hela kursen igen och det vill jag ju så det ska nog gå bra hoppas jag.
Vecka 10 börjar jag så det är en vecka på måndag, pust.

Idag har jag inte gjort någe för jag vaknade typ vid 13 ungefär, skönt att sova ut riktigt.
Har spela spel på fejjan typ och äte middag och nu sitter jag och se på film på tvn och dricker kaffe och äter saffrans kaka som jag har bakat, mums.

Drömde att jag flyttade till Skellefteå, mins dock inte varför, men strax efter jag flyttade dit så flyttade jag med en kille som var rätt ung och så hade han ett barn som var typ vid 15, hmm? Han var säkert vid 30 års ålder eller dyligt.

Jaja, drömmar får vara drömmar, men jag tänker inte flytta till Skellefte än så länge om det inte finns bra jobb där men jag ska bo kvar här. :D

Hade så länge :)
#1 - - Balleeh & LilleN:

Jättefin blogg! :)

Titta gärna in på våran blogg.

Ha det bra, kram!

#2 - - Tess:

Hej!

Grymt fin blogg ;)<3

Du kanske har lust att kolla in min? :D

Puss!♥

#3 - - Danielkl.com:

=)

Till top