Miicha

Mitt liv som jag.

Kväll då..

Allmänt Permalink4
Då var det kväll igen som vanligt :P
Ibland älskar jag att blogga för man kan få riktiga schyssta kommentarer som jag fick nyss, älskar sånt men blir så glad :D

Så, nu har jag sprättat en öl som jag ska smutta på ett tag oc så kanske man ska he på musik eller så se på en film en bra sådan men hellst vill jag se på en skräckis men har ingen här som är så, har mest äventyr och komendier och dyligt..

Idag har jag äte väldigt god mat som mitt ex bjöd mig, och så när det är gott så kan man lixom inte sluta så man äter tills man får rulla dit man ska lixom (känns som så..)

Bilden tog jag från google så vet inte vem mannen är men tyckte att det var rolig..

"Ursäkta, när kommer elefanten ut?"

Ne det var elakt..

Hade :D


#1 - - Lena:

Herre gud... ser ut som om han skulle spricka när som helst :)

#2 - - Benita Fransén:

Vad händer idag? :)

#3 - - Tony Malmqvist:

Räckte det med 1 måttband kring den magen tro?

#4 - - Tony Malmqvist:

här är länken till min blogg

Till top