Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 15/1

Allmänt Permalink3
Hopp! Då var det lördag igen så några filmer på tvn som man kanske ska se på, det börja en nu.. :P

Dricker kaffe som jag har bryggt nyss och så ska jag sticka klar den första benvärmaren och sen ska jag börja med den andra så är den klar :D Det är tredje paret jag gör, den första jag gjorde har jag själv den andra finns i Uppsala och den tredje vet jag inte riktigt om jag ska behålla den, men den går att köpa så jag tänkt he ut den på tradera eller så, men jag tycker att den är så fin nu så jag behåller den nog.. :P

Vaknade typ 11 något och så låg jag kvar i sången och kolla runt på internet lite och så ringde min kompis mig och sa att hon hade betalat min räkning och tur att jag har henne för annars skulle den räkningen bli ännu dyrare och hon sa att hon inte ville att jag skulle få skulder och bli efter med räkningar, inte jag heller... Puuh..

Igår så vart jag nästan klar med köket, ända som fattas det är golvet men det ska jag göra när jag blir klar i hela lägenheten så annars blir det ju galet lixom :P
Men ska nog göra vardagsrummet idag eller så tänkte ja..

Va fasen!? Jag har den liiiten lägenhet och det ska ta en sån lång tid att städa!!
Bättre lixom att ta det lungt än att jäkta.. :P

Ska dricka upp kaffet och se på filmen..

Hade bra.. :D
#1 - - YKW:

Tur att du har kaffet mitt i allt det där. Mjölk i eller svatt som ett assle? :-)

#2 - - Kassandra:

Okeej :)

Ska fråga henne

#3 - - rosiesmycken.se:

Benvärmarna du hade gjort var riktigt snygga så du får säkert sälja dem.

Till top