Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 10/1

Allmänt Permalink0
Då är det en ny vecka vill säga så det är lungt här för den delen..

Öppnade en el räkning och det känns nu att jag vill inte se den längre, jag förbrukar ju inte mera än vanligt heller så jag förstår inte men någon måste ju tjäna pengar, dom är som Robin Hood filmen som Kungen där tar från dom fattiga så känns det..

Man har ju iallafalla snus och röka så man kan bli lungnare och så ska jag göra lite kaffe så blir ännu lungnare eller om man ska ta och göra cafe latte.. Hmm? Det är jävligt gott, ja det blir det.. :P

Och så fundera jag på att jag sju ut och skotta på min parkering lite och formulera om snön lite och så får man ju lite muskler till så.. :P

Störtskönt!!

Igår fick jag en nitlott på BingoLotto och det var ju det jag förstog så, men det var en som fattades så jag kunde vinna en bil då fick man ta och hämta hjärtat känndes det som men och så vart man arg när man inte fick in den sista nummre..

Ska hitta på något göra Latten och sen ut och skotta.. :P

Hade :D
Till top