Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 4/1

Allmänt Permalink1
Idag har jag inte gjort mycket, vare på byn och snurra och skicka iväg ett brev och så tänkte jag tvätta men det var bokat så jag har bokat imorgon så det blir stor tvätt då imorgon, WOHOO! Not.

Och så vart jag lite rädd när jag hämtade posten idag, jag fick ett brev som var 1:a klass brev och jag är lite små rädd för dom men jag fick en syn villa att jag inte hade pengar att betala något för lixom, hehe, men det var från posten som jag ska hämta ett paket som min kära mamma har skickat, puuh.. :D

Jag fryser lite men inte så  mycket som på bilden iallafall men fryser gör ja det är varmt ute och då blir det kallt inne, hövva..

Men jag ska väll hålla igång lite tänke jag som att diska lite lilla som är kvar och så plocka upp lite från golvet och så sen får jag se hur mycket jag orkar med försom sagt var jag mår inte så bra i hjärtat nu men varför vet jag inte..

hmm..

Hade så länge. :D
#1 - - YKW:

Det är den ryska björnen som puffar sin friska andedräkt över vårt land.

Till top