Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 27/1

Allmänt Permalink3
Vaknade vid 11 men jag kännde mig jätte trött men jag startade datorn i sängen och började vakna till..

Fundera nu på att jag ska göra Cafe Latte för bilen min startar inte för tillfälligt så jag får mitt bryggkaffe men klarar mig ändå, men får starta den med hjälp med kaplar sen :P

Fick torka upp spya idag för Jessie (mest troligt) spydde lite, hövva, men det brukar hon göra eller katter gör så..

Men jag vet inte om jag orkar städa lite idag men jag får se hur jag känner mig efter jag fått i mig kaffet :D

Ska göra det nu iallafall..

Hade :D
#1 - - Charlotte J:

Kul header! :) http://charlottealpacca.blogg.no/

#2 - - Stina:

Hoppas att du får en bra dag idag. Kram Stina

#3 - - IssaTrönnblom:

fin blogg :)

hur äre med dig då?

Till top