Miicha

Mitt liv som jag.

WOHOO!!!

Allmänt Permalink3
Fasen vad härligt det kan vara ibland!!
Tänkte ju om jag skulle få fortsätta med kursen eller inte men nu behöver jag ju inte fundera längre.. :D
Fick ett sms av dom idag och då var jag med, alltså, rektorn är en ängel alltså känns det som för vi snackade ju i höstas och han ville att jag skulle fortsätta för jag var bra på att köra det var ju inga problem men jag trode ju att han hade glömt det men det hade han inte!!!

På sportlovet börja jag alltså vecka 10 längtar till dess så jag har något att göra ett tag framöver, men jag tror att det blir bara killar denna gång för det är inte så vanligt att tjejer vill ta det om dom inte ta det på gymnasiet då, men jag hoppas ju så klart att det blir en tjej till iallafall :P

Och så denna mensvärken släpper när jag tänker på det men jag ska ändå ta en alvedon så det inte blir värre som det brukar göra. :P

Hade :D
#1 - - Stina:

Kul att du gillar att köra lastbil. Jag har en 17-årig tjej här hemma som utbildar sig till långtradarchaffis.:-)

Stina

#2 - - Stina:

Ja, det kan jag tro. Min Maja längtar verkligen tills hon får kortet. Kul, tycker jag... att tjejer vågar sig på de där stora klumpdunsarna.;-)

Kram Stina

#3 - - Emma:

Vad kul för dig! Stort grattis! =)

Till top