Miicha

Mitt liv som jag.

Oh My Good!!!

Allmänt Permalink5
Har hakat upp mig på en sak!
Man säger för fan inte till en person som har djur att ta bort dom! Det är alltså inte okej, om man inte har tid med barn för man jobbar ska man ta bort dom med!?
Som mina katter är mitt liv dom är mina bäbisar och gör min dag så man säger inte till mig att ta bort mina egna djur!
Jaja.
Jag håller på att fundera på ett jobb som jag ska ringa på men jag måste alltså fundera mera för det kom så hastigt helt plötsligt, men jag ska dock inte fundera för länge så klart, men fundera det ska jag.
Om 11 dagar idag så åker jag hem till min mamma och lilla syster :) Längtar så mycket, ska åka 5 på morgonen med buss så måste vakna 3 på morgonen för att hinna med allt, men det ska gå bra :)
Har sovit väldigt dåligt nu några dagar, eller rättare sagt 2 dagar men det har varit så jäkla varmt nu så det är väll mycket därför och så är det för mycket i mit hövve som jag vill få bort men hur det vette tusan :P
När jag vaknade i morse så hade jag så ont när jag gick så jag har nog slagit mig i sömnen och så är det ju stortån som gör ont men det är väll bara att jag slog mig i sömnen eller något. Det går över :)
Nä, jag ska väll hitta på något att göra än att sitta här, ska ta fram massa saker från förrådet för att hitta en bag som jag troligen har där så det ska jag nog göra en stund idag.
Hade så länge :)
#1 - - ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog:

Hej! Ursäkta för sent svara men datan har inte funkat på ett tag nu men nu är allting fixat och klart :).

Svar: nice ;)

#2 - - Johanna:

Håller med dig! Våra katter är med som våra barn! Skulle aldrig vilja ta bort de, endast om de var sjuka och led. Skulle göra allt för de! =)

Hoppas du får det toppen med din familj! Kram

#3 - - Taru:

Mmm, fina katten



Mvh



<a href="http://www.worldtourstories.com/" rel="nofollow">Ungt par seglar runt jorden.</a>

#4 - - Taru:

sorry fick med nån lustig kod där...

#5 - - CJ:

I agree!

Till top