Miicha

Mitt liv som jag.

Katten Elvis.

Allmänt Permalink22
Jag tänkte att jag skulle knäppa kort på båda mina katter och så sa jag "Elvis, Elvis" så då tittade han upp mot mig och så jamade han på mig och så knäppte jag ett kort på han och det är det kortet på bilden :)
Väldigt fint. haha.
Elvis är en pratsam liten kille på över ett år, han är inte 100 rumsren ännu men håller på att lära han.
När han kom till mig så var han rädd för pet-flaskor men för någon månad sen skulle jag testa för jag hade träna han för att inte vara rädd för dom, så testade jag och så började han kela mot flaskan och då kännde jag mig en bra ägare som kunde lära ett katt och inte vara rädd för den saken längre :)
Han ligger med mig i sängen när jag ska lägga mig och sova och så ligger han där med mig när jag vaknar och det är så mysigt att ha en katt eller ett djur bredvid sig när man vaknar, men bättre med en karl :P
Han jamar inte mycket när han åker bil så han är bra att ha med sig men han har bara åkt bil 3 gånger men är tyst nästan hela tiden, kan titta på en och så jamar han lite. :)
Han är min lilla gubbe, brukar säga till han när han jamar mycket "Men vad är det lilla bebis?" Hehe, då jamar han och så kommer han :)
han är mycket mysig katt och han ska leva med mig tills han blir gammal och inte orkar mera. :D
Men visst är det en cool bild på han :P
#1 - - Louise:

aa det är det sj ? :)

#2 - - Josefine:

Svar; Hallu! Jodå här är de bara bra tack,hur är de själv?

#3 - - Kimmey ~ Kung varje dag.:

sv: Tack :) Jodå, jag hade en jättebra dag ^^

#4 - - tilda:

sv: ja visst är han! :)

jasså hade du, dom är riktigt söta dom med!

annars är allt bra? :)

#5 - - tilda:

sv: hehe, okej vad bra!

jo de är helt okej faktiskt :)

#6 - - elin:

sv; Hej, allt bara bra här!

hehe jovars är 70 cm tror ja :)

#7 - - Lina:

Jo, choklad är gott! ;-) Pepsi är också gott, haha! Ha de bra du också! :D

#8 - - Lina:

Ja det är det! :-)

Tack detsamma!

#9 - - Veronica:

Enkelt men galet gott =)

#10 - - Veronica:

Det gör du rätt i =)

#11 - - Juliawikberg:

Hej! Det mesta är bra med mig! Hur är det själv? :)

#12 - - TINA:

Hej :) Följa varandra via bloglovin? Följ så börjar jag följa dig direkt! :) http://www.bloglovin.com/search/tinanj

#13 - - hannah:

Var med och tävla hos mig, halsband från Miss Dee lottas ut!

http://www.hannahchristensson.com/?p=5511

Lycka till !

kram

#14 - - hanna stångberg:

hej, fin blogg :D kolla gärna in min rosa blogg.

jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. kram!

#15 - - TINA:

sv: följer dig nu :)

#16 - - Moa:

Hallå! :) Tack det ska jag ha, detsamma! Ja usch det är jobbigt!

#17 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: Hej! ja det suger lite :/ jag har ju internet men det fungerar piss dåligt. tror det är något med telia som strular... för vårt internet brukar annars vara superbra!

#18 - - M:

hej, lust att göra bloglovin byte?:)

här är min länk: http://www.bloglovin.com/blog/2164122/millalouise

om du lägger till mig så lägger jag till dig direkt!

#19 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: tur att det fungerar för dig! får väl se hur det går när jag kommer hem ifrån skolan igen.

#20 - - sara:

Joo de e bara braa.. sj ?



Jag hatar att inte kunna sova när man ska upp å jobba :/

#21 - - hanna stångberg:

hej :D fin blogg, kolla gärna in min rosa blogg jag har alltid tävlingar, tips och mycket mer. jag är även modell för bootcamp 2012's reklam.

#22 - - MsSophie:

Söt misse :)



/MsSophie

Till top