Miicha

Mitt liv som jag.

Låt!

Allmänt Permalink9
Tänkte att jag skulle bjuda er på en låt som passar bra på en fredag faktiskt :)
Katy Perry - Last friday night.
Hoppas ni får en bra fredag kväll :D
#1 - - Moa - Nybliven mamma till Ella ♡:

Svar: Tack så mycket :)) det är helt okej självdå?

#2 - - Moa - Nybliven mamma till Ella ♡:

Svar: Tack så mycket :)) det är helt okej självdå?

#3 - - domis:

sv: hihi ja! ^^ jo tack det är bra, har lite tråkigt menmen :p själv?

#4 - - Moa - Nybliven mamma till Ella ♡:

Svar: Tack så mycket :)) det är helt okej självdå?

#5 - - Existerad:

Sv: Tack så mkt! Du får ha en detsamma!

Snygg blogg btw! :)

#6 - - Charlotte:

hej!

Tack så jätte mycket.

Hoppas även du får en bra kväll!



Vad händer i kväll?

#7 - - Hannah:

Hej.

ja, jag gör det också. Och funderade på det idag, och fick då reda på att resultatet var rent utom mina förväntningar. underbart!

med mig är allt kanon trots huvudvärk efter hjärnskakningen, allt bra själv med? :D

kram

#8 - - Deniseholmsten [ Foto, illustration & Mode ]:

hej fina du! Anmäl dig gärna till dagens blogg! avslutas ikväll kl 23.00! KRAM :)

#9 - - Saga - FOTO&DESIGN:

- Har du gjort din design själv ? :D

Till top