Miicha

Mitt liv som jag.

My dream.

Allmänt Permalink0
Jag drömmer om min kropp tillbaka, jag vill bli smal igen men vette fase hur jag ska lyckas som.
Jag tror inte på dieter eller sluta äta vissa saker, utan jag tror hellre att man kan äta mindre potioner och motionera mera det tror jag på.
Jag hade jätte bra motion förut och hade magrutor (när jag spännde mig) och nu är det tvärtom jag har rätt dålgit motion och mullig fast inte så att man ät lat men utan lagom men magrutorna är borta men jag ska nog äta mera grönsaker men inte bli veterarian för det kommer jag aldrig att bli.
Kasnke inte dricka läsk och käka gotta så mycket heller.
Men jag har kommit på en nyårslöfte är att inte dricka så mycket läsk och käka gotta så mycket utan bara någon gång då och då skadar det väll inte, kakor äter jag inte så mycket av heller men det blir mindre och mindre på gotta men läsk det kan jag heller inte sluta helt och hållet nu helller.
Och snusen gör ju mycket så har en dosa kvar tills jag ska sluta med det, och hoppas att det går bra för på torsdag har jag varit rökfri 3 veckor och jag får se om jag kan klara det men jag tror på mig själv att jag klarar det, jag ska sluta.!!! Pung och slut med det :P
Till top