Miicha

Mitt liv som jag.

Nu känns det bra :)

Allmänt Permalink1
Har pratat ut med en kvinna som jag har stort förtroende av som jag har pratat mycket med så nu känns det bättre :D
Har ju bakat hallongrottor och go vart dom som tur va så vart det några styckna så får äta upp dom :P Men ska lägga undan några men jag kan nog inte frysa in dom nu för dom ska nog komma direkt från ugnen om dom ska vara fäska när man tina upp dom men dom kommer att gå åt ändå :)
Så nu ska jag ta det lungt ett tag och sen ska jag diska lite och kanske dammsuga eller något, diska måste jag göra annars går jag under :P
Ha det så bra så länge :D
#1 - - Anders:

Hejsan,



tänkte bara tipsa om våra bloggtävlingar som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us



Seatfinders modetävling:

Skriv om den bästa staden att shoppa i och vinn ett presentkort på Nelly.com



Seatfinders TV-spelstävling:

Skriv om ditt lag favoritlag i NHL, NFL eller NBA och vinn ett presentkort på Cdon.com



Med vänliga hälsningar,



Anders

Till top