Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag onsdag.

Allmänt Permalink6
Tänkte också idag att jag skulle vakna tidigare, jo tjena, så det vart så att jag vaknade vid 10.30 idag igen.
Så nu ser jag på kanal5 och så håller jag på att koka upp sik som jag fick som jag tänkte äta nu till lunch med ris och sås.
Och sen vid 14 ska jag till Strömsund till veterinären med Elvis och jag hoppas att det inte är något allvarligt och att det inte kostar för mycket pengar, men jag ska prata med dom om dom kan skicka en räkning så då går det bättre om dom gör det :)
Nu ska jag snart rensa fisken och koka upp ris och såsen. :) Mums, bra lunch.
Ha det bra. :D
#1 - - jessica:

Sv: haha nej man är faktiskt inte där så ofta! men dom har mycket fint :)

#2 - - Andrea:

SV; tack desamma :D

#3 - - Andrea:

SV; tack desamma :D

#4 - - jessica:

Sv : ojj, ja haha då förstår jag! :D

#5 - - jessica:

sv: haha ja visst! Åh tack så mycket bilden är dock lite gammal men åh man vill bara är upp honom :)

#6 - - jessica:

SV: Ja eller hur, haha tack, bilden är lite gammal men fortfarande så go så man vill äta upp honom :D

Till top