Miicha

Mitt liv som jag.

Så där..!

Allmänt Permalink7
Då har det kommit två gubbar hit för att kolla lägenheten efter jag ringde.
Dom bytta tätningslist på balkongsdörren och kollade kylskåpet och då är det kompressorn som låter väldigt så får jag se om jag får en ny för ena gubben sa "Det är ju en gammal jävla rat kylskåp" haha :P Och så varmvattenberedaren kollade dom för varmvattnet tar långtid på sig att bli varm men det visst han inte hur men det ska komma en annan att kolla, och så elementet i toan så är termostaten glapp på. Pust.
Men dom skulle se om dom hade ett kylskåp som står för dom hade inte råd med ett kylskåp, men det är lite komplicerat det där men inte för mig. hehe.
Så hoppas att det fixar sig :)
#1 - - linnea holmdén (hobbyfotograf):

- allt är bara bra :D själv? kramar!

#2 - - -MHANNAS.BLOGG.SE-:

hej haft en bra dag? :)

#3 - - linnea holmdén (hobbyfotograf):

- ska plugga :) du då?

#4 - - Jonna:

- hej, tackar (: jo med mig är det bra, sjdå ?

#5 - - Lotta:

sv: tack så mkt =) ja det är härligt att rida barbacka =)

#6 - - Jonna:

- okej, ja förkylningarna kommer som på räls nu, inte okej ! Ikväll har jag varit iväg och tränat, annars hände det inte mycket. För din del då ? (:

#7 - - Jonna:

- ja men det är ju det. Men träningen är som skönast efteråt, under tiden är den ju bara jobbig ;) Men sjukt skönt att gå och lägga sig efter ett pass, man sover som ett litet barn ;D

Till top