Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag.

Allmänt Permalink0
Då har det bleve fredag igen.
Jag är ny klippt och ny duschad så nu känner men sig fräsh igen tills håret har växt lite så man får klippa sig igen, men ska nog klippa mig regelbundet så det växer bättre. :)
Efter jag hade duschat så kännde jag att fingrarna luktade spya, knäppt, men jag ska då inte lukta så mycket för jag har inte ätit på hela dagen (halva dagen) så blir bara illa mående om man fortsätter, men jag ska tvätta händerna mera och så lukten förvinner men det kan vara någe annat som luktar..
Så, jag vet inte vad jag ska göra men jag ska nog städa lite så det blir bättre och så diska så klart men jag vet inte om jag orka för känner mig rätt slö idag, men det blir nog bättre lite senare idag. :)
Hade så bra så länge :D
Till top