Miicha

Mitt liv som jag.

Hopp!

Allmänt Permalink0
Tänkte på en sak!
Man säger mycket vart man själv kommer ifrån men sina djur så glömmer man liksom det, min yngsta katt Elvis kommer och är född i Edsele och min äldsta katt Jessie från Tynnerås och själv jag kommer och är född från Uppsala men ser mig själv från Härnösand för jag mins inget från Uppsala tiden för vi flyttade tidigt från Uppsala till Härnösand. (jag vet varför vi flyttade norrut)
Jag sitter nu bänkad framför tv och tittar nu på "Body Of Proof" nyss på "Desperate Housewife" fr jag missade det i veckan för då åkte jag lastbil och körde lite för träningen skull men känns att jag inte behöver mera träning med bara lastbil men släp träning behöver jag nog lite mera för det är lite mera komplicerat än en vanlig lastbil för när amn har med släp så måste man tänka på att ha mera plats och tänka mera på hur man kör som speciellt på vintern, det är inte som att köra med bil och släp utan man ska tänka på att det väger betydligt mycket mera som flera jävla ton och 24 meter och 4 meter hög kan det vara.
Hatar bilförare som kör om en precis före en rondell, hur fan tänker dom? Tror dom att det går snabbare? NEJ det gör fan inte det, det går inte snabbare. En lastbil har liksom mera brottåm än en bilförare har för dom ska ha godset levererat en viss tid, det är hårt vid lastbils branchen!!
Ville bara ha sagt det och tänk er för när ni ser en lastbil, ni får så självklart köra om en lastbil för dom får bara köre en viss hastighet men inte före en rondell eller en korsning det är bara inte okej, jag pressade ut en presonbil frn en rondell och han vart nog säkert rädd men gjorde inte så att vi krockade eller så utan sakta för jag vart irriterad.
Tänk på det! Snälla.
Ha det bra!! :D
Till top