Miicha

Mitt liv som jag.

Liars.

Allmänt Permalink1
Dom som ljuger hör inte hemma hos mig, jag märker rätt snabbt när det är någon som ljuger även om dom som ljuger tror på sig själv, men jag bry mig inte om dom ljuger utan att dom förlorar mig för jag kan inte lita på dom längre.
Men det finns ju olika slags lögnare, dom som ljuger kanske ljuger för att rädda sitt skinn eller bara är rädd, vissa ljuger för att dom inte vill tala sanning och ljuger om det.
Det är inte okej att ljuga, vissa saker kan man om man inte får det man vill liksom.
Visst jag har ljugit några gånger men inte så att folk inte vill lita på mig för jag vill att dom ska lita på mig, jag hatar att ljuga det är det värsta jag vet men jag ljuger inte om stora saker bara små, men det kan vara nog.
Man kan få svåra koncekvenser om man ljuger, ingen litar på en, ingen vill prata ut om något när dom mår dåligt och dom tror att man sprider det (fast det är mera skvaller).
Svaller hatar jag, det är det värsta, jag snackar heller aldrig skit om någon bakom ryggen om jag irriterar mig på någon så säger jag det direkt.
TA REDA PÅ SAKER INNAN!

Det är mitt tips, för det är inte kul att bli anklagen av något som man ens inte ha gjort.!
Ha det bra så länge. :D
#1 - - Mickaela Brolin:

Heej! Jättefin blogg! :)

du... ska jag ha frågestund? <3

Till top