Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag.

Allmänt Permalink2
Onsdag och är ny duschad och fräch med ny tvättade kläder :)
Ska göra iorrdning kaffe och göra taost för har bara några mackor kvar så det lär nog räcka till en taost i alla fall :)
Har fortfarande ont fast i äggstockarna men det går nog över tills imorgon, men kaffe gör det gott så man slipper tänka på det.
Jag ska nog köpa lite saker tills idag för idag så ska jag och kompisen fara igen så kommer hem nog på fredag om det går bra om inget händer på E4 eller något.
Så idag får man se snön igen för det finns ju inte här men det finns en bit öst om Vemdalen och det är faktiskt mera söder än där jag bor, eller lite söder är det nog nedanför Östersund men här kommer nog snön snart och det ska bli så kul för jag blir så glad när jag se snön förutom att det är kallt men kylan blir bättre desso mera vinder det blir :)
Åka skoter, pimpla, grilla saltfläsk :) Det är vinter för mig. Så mysigt.
(Bilden är tagen väst om Vemdalen men en rätt dålig mobil kamera)
Så nu ska jag göra mig lite frukost och rå om mig ett tag innan det blir för avfärd :)
Hade bra så länge, och glöm nu inte att tävla och kolla på parfymer eller lite mera, men gå bara neråt på bloggen :)
Hade :D
#1 - - sandy:

sv: Tack så jättemycket! Va fin kommentar!

Ja, det är en fin analog gammal kamera jag fotade med där.. finns billigt att köpa på blocket om man är villig att slänga ut lite pengar på dyr film å framkallning! :)

#2 - - sofialejon':

jag är mycket medveten om hur många det är som hatar kommentarer där man ber folk ställa frågor till ens frågestunder.

Så jag tänker inte tvinga dig till något och jag tänker inte be dig till något heller.



Men om du VILL veta mer om vem jag är eller om ni kanske känner att ni har ett stort eller litet problem som ni vill ha hjälp med. Så tveka inte att kommentera!



Självklart okej att vara HELT anonym om man vill!



http://simpleeheart.blogg.se/2011/october/you-heard-me.html#comment



peace,

Till top