Miicha

Mitt liv som jag.

Pust.

Allmänt Permalink0
Så, nu har jag hållit att jag ska städa :)
Jag har rensa i toan, rensa kattlådan, rengjort i kylskåpet (hittade ett hål under dörren på kylskåpet), jag har diskat och så har jag dammsugit men dammsuga ska jag göra igen för det är en jävla massa sladdar överallt, och så har jag tagit bort en stereo som jag inte använder samt min keyboard, kattburen, en låda med en fläktmotor i och så teori böckerna fån kursen in till förrådet.
Suck, och så vilade jag för en kaffe mugg och en kanelbulle och så gott var det.
Ska nog ta bort lite sladdar så jag kan vara mera noga med att dammsuga och skura golv men det får nog bli efter middagen vad det nu blir till middag. :)
Ska ta lite mera kaffe för det var jävligt gott :D
Ha det så bra så länge :D
Till top