Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag...

Allmänt Permalink1
Då är jag vaken och ny duschad och ha slängt på mig nå kläder, ska snart göra lite soppa som jag ska hälla i mig och så  ska jag göra mackor som jag tänkte ha med mig för idag ska jag följa med igen på lastbils åkning, idag blir det direkt till Strängnäs och då får jag åka på den nya E4 som dom var klar med 5 okt så det ska bli roligare än den andra vägen vi for då, ikväll så ska vi lasta då vid 11 tiden och sen imorgon så blir det Ånge och lasta och sen blir till tallbaka till företaget.
Igår så skerv jag inget för mådde lite dåligt som vanligt om man säger så, mår ju dåligt när jag inte har något att göra på dagarna och så jag slipper tänka på helgen för det är egentligen helgen som gör att jag mår dåligt.
Har inge vänner som jag umgås med för min enda vän bor i Uppsala :( Har jätte svårt att få vänner på grund av mig eller är det dom som inte förstår mig?
Jaja, sken är den samma.
Nu ska jag värma lite soppa.
Ha det super bra :D
#1 - - AMANRA♡:

mår du bra idag? :)

Till top