Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdags kväll.

Allmänt Permalink1
Då vart det kväll och "Desperate Housewife" på tv just nu och så bra :)
Jag hade diskat upp allt tills det kom upp mera disk efter man drack te, och så har jag dammsugit lite slarvigt men bättre vart det, men och så tänkte jag att jag skulle duscha idag men det ska jag göra imorgon för då ska jag åka igen med lastbilen en sväng till Strängnäs och till Lossen sen, så då vill man vara fräch i alla fall :P
Missa inte chansen att tävla ni kan vinna fina priser :)
Eller så kan ni kolla på parfymer om ni inte vill tävla.

Hade packat ner en kudde och en filt igår när jag åkte så jag bry mig inte om att packa upp det för när man ska iväg igen imorgon, så får väll plåges en natt med en kudde för jag vill ju hellst ha två, men just när lastbilen har små sängar så ryms det bara en kudde, suck :P
Nu ska jag fortsätta att se på tv.
Ha det bra så länge :D
#1 - - Sharro:

Sv: Tack! Heter Nude Delight av Rimmel om du är intresserad av att köpa den :)

Till top