Miicha

Mitt liv som jag.

Uschaa..

Allmänt Permalink0
Har käkat middag och så mätt man vart och så ska jag ta min ett glas med kaffe efter det så det blir bra!
Har dammsugit hela lägenheten och skura i toan med klorin så det ska vara rent nu hoppas jag på, men jag ska skura hela lägenheten men ska nog låta maten smälta mera före :)
Håller också på att skriva om vampyrer för jag tycker att det är intressant att läsa om och så har jag det skrivet med, en liten udda intresse jag har där men det är inget jag håller på med, då menar jag att skriva och inte om att vampyrer är mitt udd intresse utan att skriva.
Jag kan bara inte släppa "Paranormal Activity 2" den har fastnat i huvudet på mig, är lite halv rädd att hon ska komma för hon är där ute med ett litet barn eller ja han är ju stor nu men det var 9 okt 2006 det sista hände så det är ju 4 år sen typ.. Men va tusan ändå!
Nu ska jag dricka kaffe och njuta :D
Ha det bra så länge :)
Till top