Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon.

Allmänt Permalink1
Då var det dags för lastbilsträff igen i Ramsele, jag vet inte om jag ska gå ner eller inte för jag har ingen att gå med men lite tidigt ändå för att gå ner för alla har inte kommit.
Undra om det är finnen som vinner iår igen om han komma, jävligt snygg lastbil var det.
Har nyss laddat med två tvätt maskiner så känns skönt att tvätta igen, men vart lite orolig att vattnet inte skulle vara där för dom håller på att gräver mellan husen så då stänger dom av vattnet men det fanns ingen lapp eller dyl i tvätt stugen så jag tvättar ja.. hehe..
Ska kolla sen hur mycket pengar jag har kvar på kontot så ska jag se om jag akn köpa lite från systemet lite cider och öl så där är ju alltid gott. :)
Nu ska jag göra lite kaffe och äta lite frukost.
Hade så länge :)
#1 - - Hanna:

Hejsan!

Allt bra med dig?



Skulle vara roligt om du ville delta i frågestunden på bloggen!



http://ponnyfjollor.blogg.se/2011/september/fragestund-med-hanna.html



Kram :)

Till top