Miicha

Mitt liv som jag.

Heej :)

Allmänt Permalink0
Då har jag vare ute på drift igen :) Känns bra att vara borta ett tag och sen komma hem, hatar att vara hemma en längre stund men nu känns det bra att vara hemma igen. :)
Har vare i Strängnäs och till Ånge och så till Lossen ett ställe i Härjedalen och så till sist till Hammerdal med det och så hem.. Tog 3 dagar och 2 nätter med lastbil alltså :P
Och så ska jag få en mobil av min kära stora syster, längtar tills jag har den här :)
Har precis komme hem efter en mini tripp till lill syster med nå grejer och så bilen hackar när man har den på tomgång och sen så dör hon men det går ju att starta igen som turen va, men det måste vara noog någe som är felande eller så, men när jag var hemma på parkeringen så hackade hon inte lika mycket så det kanske kan vara någe på någe vis. hehe. Gammal bil :)
Ikväll ska jag se på sjuan på "Monster till Svärmor" den är sjukt bra och rolig så den ska jag roa mig med ett tag, imorgon ska jag nog kolla om det finn nå tvätt tid som jag kan tvätta lite kläder.
Och så imorgon så är det lastbilsträff här och det har komme några lastbilar hit och det är hela helgen eller ja 2 dagar är det och det ska väll bli kul, men jag har ingen att gå med men det ska nog gå ändå.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag. :)
Hade så länge :D
Till top