Miicha

Mitt liv som jag.

I have a Dream.

Allmänt Permalink1
Sitter här och ser på "Sagan om Ringen" den var bra när den kom ut men nu ser jag på den bara för tidsfördriv, har käkat lunch fast det blev över lite och så har jag druckit kaffe och det brändes i munnen.
Jag har inte städa någe mera för jag fastnade på filmen, haha :P
Jag har en rätt så stor dröm.
Jag drömmer om ett litet mysigt hus men stora ytor inne, och så rätt stor gård med en liten lada där jag kan ha några får och 1 häst eller 2, hundarna som jag vill ha springer lös på gården och busar och katterna njuter i solen och jagar råttor/möss.
Det är min dröm. Huset ska se litet ut men inne i huset är det rymligt och stort. :)
Har tänt 3 stora ljus för det var fasen kallt här inne, ska nog ta lite mera kaffe fast än det bränns i halsen, tror ta mig fasen att det är nå slags halsbränna men jag vet inte har aldrig haft det eller så är det bara något sår jag har.
Undra om man ska orka se 2 filmen om "Sagan om ringen", tror det för då blir det klart vid 18 i kväll. hehe :D
Hade så bra så länge :D
#1 - - amanda:

sv:jag mår bara bra! :)

Till top