Miicha

Mitt liv som jag.

Lejonkungen.

Allmänt Permalink0
Alltså jag vet inte varför jag vill ha filmen "Lejonkungen" men den är så jäkla bra för att vara en barn film, men den har bra låtar och bra handling och det var as länge sen jag såg den faktiskt men jag ska ha den, alla filmer dom har gjort vill jag ha..
Men kanske är jag lite för gammal för att ha barn filmer hemma men det skiter jag i för jag köper och ha filmer hemma som jag gillar till och med barn filmer, men det är ju inget fel med att vara vuxen och ha barn filmer heller :P
Samma jag gillar "Hitta Nemo", "Madagaskar", "Ice Age" och med flera, men jag kanske är lite barnslig?
Men som jag säger man ska ju vara barn så länge man lever så det blir så mycket roligare.. :)
Jag gillar ju olika filmer har dryga 180 filmer hemma som är väldigt olika, allt från barn filmer till rysare.
Men största favoriterna som jag har hemma är ju "Twillight" filmerna dom är så otroligt bra och dom kan jag se om och om igen.
Men så klart jag har ju filmer som jag inte alls gillar med men har kvar dom ändå för annars ser det så tomt ut på hyllan som jag har filmerna, till och med jag har VHS filmerna kvar sen när jag var liten men dom syns inte utan dom är i ett skåp i bokhyllan.. haha :D
Hade bra så länge :D
Till top