Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag kvällen.

Allmänt Permalink0
Då var det kväller fast inte sent, hehe, har käkat och drucke kaffe och diska upp nästan allt men det går fort med det sista och så ser jag på en film på tv4 "Familjen Addams" dålig film men går ju att se på. He he :D
Den 4 okt är det sista sesongen av "Desperate Housewife" den ska jag se på för den serien är så jäkla bra!
Den 5 okt är det sesongs premiär på "Greys Anatomy" och så en ny serie "Body Of Proof" det ska jag absolut inte missa, hoppas den nya serien är bra.. :)
Resten av kvälln vet jag inte vad jag ska göra men jag fundera på att he på en film och käka lite brie ost och dricka pepsi, det lät som en bra idé för mig :P
Ljuset på denna bild bredvid tog jag igår käll för jag tyckte att elden var hög så jag fota. :P
Jag och kameran är väldigt bra kompisar, hehe.. Ibland är vi ovänner.. :P
Hinner nog blogga en gång till innan jag ska lägga hövve på kuddn, så får man se vad jag hittar på näst :)
Ha´t gott så länge till vi ses igen :P
Till top