Miicha

Mitt liv som jag.

Tillbaka igen.

Allmänt Permalink0
Tydligen så tog jag en liten paus i typ en månad, saknade att skriva lite. :)
Jag har flyttat så har bott i nya lägenheten i 3 veckor nu och är inte klar ännu för det är lite som fattas som hyllor och hål som ska fixas i garderoben så jag kan he in kläder som är nu i sopsäckar.
Har även fått en praktik så börjar på måndag den 23 april och längtar så klart även om det är drygt att åk 14 mil om dagen och plus jobba.
Min kompis har varit här i nya lägenheten och vi hade det så kul :D
Ja så det har varit lite, och så har jag varit lite eller mycket ledsen en vecka så har inte pallat att skriva heller på bloggen men nu känns det nog lite bättre än så länge.
Nyss har jag fägat håret så nu är det mörk brun och det känns jätte bra för blond trivdes jag inte så bra i så hoppas jag trvis nu då för det brukar jag göra i brunt :)
Nu ska jag se på Desperate Housewife som visas nu och sen GSB.
Hare bra :D
Till top