Miicha

Mitt liv som jag.

Då får man se.

Allmänt Permalink0
Jag har dedd ut min cykel som jag hade när jag var liten på facebook säljar sida som heter Köper-säljes-sänker-Västra så får man se om man får den såld för är ju rätt beroende över pengar just nu så får man ju hoppas :)
Det är varmt ute och solen skiner så varmt så man knappt pallar att sitta ute ens men det börja dra ihop sig med molnen så nu kan man nog sitta ute tro ja ;)
Fundera på att göra mig en kopp espresso och sätta mig ute en stund men vet ens inte om jag har lust till det men det är ju fint väder så man måste ju passa på ändå innan vintern komma :D
Jag har ju hedd ut mitt munspel på tradera igen och så får man se om denne gång man får den såld och skickad när den andra inte ville svara på vinnarmail eller påminelse så fick han ju skylla sig själv och fick även ett dåligt omdöme :) Gatcha!
Idag till middag blir det samma som igår korv och makaroner med en god sås så det ska jag äta några dagar nu men det är ju gott så why not! ;) Haha!
 
Här är det Rafna Stämman i helgen och jag brukar inte gå dit men om någon bju mig med så följer ja ju med så klart men det är ändå mysigt på kvällen när man går och lyssnar på folket som spelar dragspel och ha kul, men jag får se om jag hittar någon att gå med men annars spelar det inte mig någon roll om jag går eller inte men jag ska ju spara för lastbilsträffen och då är det as kul att gå! :D
Lastbilsträffen är typ den 26-27 september har jag för mig och då ska jag gå dit vare sig om jag går med någon eller om jag går ensam för lastbilar slår allt :D
Till top