Miicha

Mitt liv som jag.

Jag syns inte!

Allmänt Permalink0
Då har jag tvättat klar och käns väldigt skönt men nu är det väll typ 1.5 till två veckor kvar innan man ska tvätta igen ;)
Ha ju käka super god middag ju idag och såsen vart kvar så är väll där lite då och då och tar lite ;)
Fundera på att man ska skruva lös rotorn på min bil och se vad som finns där och eventuellt byta lite saker som jag har reserv hemma (tror ja) och imorgon ska jag ringa till dom jag sökte jobbet på och se om man fick jobbet eller inte men ren av nyfikenhet vill säga ;)
Vart lite erbjuden idag att köpa en merca 250D idag för 4.000 kr men käns väldigt dyrt med skatten för nu kosta den väl typ 6 tusen och om man ska lbregga den så går den på 3051 eller någe och så minus 32 kr i månaden då, men inte så farligt men dock vänta om man får jobbet ;)
 
Ja det är ju Jessie på bilden som "gömmer" sig och tror dock inte att jag ser henne och det såg väldigt roligt ut ;)
Så passa ju så klart att ta kort på min lilla tös :D
Till top