Miicha

Mitt liv som jag.

Lyssnar på musik.

Allmänt Permalink0
Lysna på dåliga och bra låtar... Hua... Vill ha bra låtar men jag lysna mest på rock och lite allt men mest rock. ;)
 
Har ätit grytan och den tog typ över en timme att göra men rätt så gott vart det och det var över så jag har fryst in och så gett en burk till grannen för tack att jag fick låna matlåder :D
 
Men jag hade tur idag när ajg var ute och gick för dels så regna det ju på möra och så nästan direkt när jag kom hem igen så började det att regna igen, ;) Det var uppehåll medans jag gick ;)
 
Så nu ska jag nog bara slappna av och bara skita i disken för den kan man ju slippa en dag tycker ja för det är ju fredag eller om man kanske ska diska och slappa sen?
Äsch! Kommer jag nog på imorgon ;)
 
Ha en bra fredags kväll :D
Till top