Miicha

Mitt liv som jag.

Natti natt..

Allmänt Permalink0
Är inte så speciellt trött för jag vaknade rätt sent idag men säger god natt till er som ska och sista inlägg denna dag :)
 
Jo jag sa ju tidigare att jag skulle he upp håre i hästsvans och klippa och det har jag gjort men var lite orolig att det skulle se galet ut men det ser faktiskt rätt okej ut och så växer det ju ut så imorgon ska jag ducha och rengöra på toan (lät som att det ser förjävligt ut men det gör det inte) så då har jag något att göra och så tänkte jag kanske att jag skulle rensa lite kläder som jag måste göra så kan jag åka till Ö-vik sen ;)
 
Jag har en knäpp känsla men jag kan nog inte säga vad det är men något konstigt är det men en skön känsla är det men vad det vet jag inte, något roligt kommer hända i alla fall.. :D
Men när jag har en sån känsla så brukar det aldrig hända något men det får man ju se, kanske man få jobbet? Kanske man vinner något kul? Who knows!!!??
 
Men något kommer att hända mig ;)
 
Natti på er och sov så gott <3
Till top