Miicha

Mitt liv som jag.

Redo.

Allmänt Permalink0
Igår skrev jag ett mail till dom jag hyr lägenheten av så jag fick ett svar men inget sånt svar man ville att det skulle vara men skit samma, vill bara att dom tar en på allvar.
Såg nu utanför mitt sovrumsfönster att det var en bil som stod på parkeringen på lägenheten bredvid som båda är tom och stod måleri på bilen så tänkte då att om man skulle få en granne där. Hehe. Härligt! :D
 
Alltså jag känner mig redo att flytta någonstans, typ, Ö-vik, Skellefteå, Luleå. Jag känner mig helt och hållet redo jag kan flytta nu direkt om det skulle vara fixat allt men dock så går det ju inte. 
Men jag känner mig så taggad när jag tänker på det men Skellefteå vill ja dock inte bo längre i men Luleå ser jag nästan som en framtid i, känslan är konstig ja kan dock inte riktigt förklara det, de är knäppt.
 
Har ni haft en sån känsla förut att ni känner er redo till något som flytt, bara även om det är en tanke? :)
Till top