Miicha

Mitt liv som jag.

Sjuk men glad.

Allmänt Permalink0
Idag har jag mått as dåligt, kunde inte andas imorse då jag vakna så fick andas med munen och sen gick det bra så jag har sovit jätte dåligt inatt och det känns.
Lyssnar nu på bra musik och bara njuter av tillvaron si så där. ;)
Nosen rinner och jag hostar men tur att jag vart sjuk nu än att bli sjuk i helgen så man kanske inte skulle bli frisk då man börja jobba :D
 
Jag tänkte att jag skulle testa om man klarar av att dammsuga lite idag eller om man inte ens orkar till det, men är ju ensam så får bara lov att göra det för ingen kan ju hjälpa mig men det ska gå bra ändå ;)
 
Och så är jag små kär och är hur bra som helst och pirras i magen då jag tänker på han och när han skickar sms och ringer då pirras det väldans mycket :D
 
Oj oj, kärleken checkar in eller vad? Haha.. Helt underbart är det :)
Till top