Miicha

Mitt liv som jag.

Uscha!!!

Allmänt Permalink1
Igår hade jag så ont i magen så då bestämde jag mig för att åka in på akuten så jag ringde 1177 och dom sa ju inget bara att jag skulle vila och ta det lungt, jag ringde senare till 112 om en ambulans men det behövdes inte så dom skickade en taxi åt mig.
När jag väl var på akuten så gjorde jag prover som man tar och så fick jag nå cocktail som finskan sa och hon diggade ja men äcklig var cocktail och hela halsen var avdomnad på mig och efter ett tag så började det brännas i magen igen som det hade gjort förut under dagen och kvällen, jag fick gå in på väntrummet på akuten igen och fick nå tabletter på inväntan var läkaren.
Efter typ en timme så kom läkaren och klockan var väll vid elva snåret kanske, och han kände och han klämmde på magen och tröck vid kiss blåsan området och skrek och gjorde ont och läkaren stirra på mig och då frågade jag "Vad? Är det något fel om man har ont där?" läkaren svarade "Nja, nja eller jo det kan det vara", han klämmde vidare och kom upp mellan revbena och jag skrek igen och han stirra lite konstigt på mig och jag fråga "Är det normalt att ha ont på båda ställerna?" läkaren svarade "Nej det är det inte, det kan vara så att du har syra i magen så därför du har ont".. Suck!
Jag har hämtat ut medicin på apoteket som jag ska få äta i typ 2 veckor om inte det hade gått över så var det allvarligt enligt läkaren igår.. :(
Så var min kväll igår och kom hem 00.16 såg jag på klockan då jag gick in..
 
Ont har jag fortfarande.
 
#1 - - Adine:

Vad obehagligt att inte veta vad det är för något som orsakar magsmärtorna! :/ Och den där läkaren verkade inte veta mycket heller... Hoppas du mår bättre av medicinen!

Svar: Nä han visste nog inte mycket den läkaren han bara tröck hårt mot magen..Men tack!!
Det är jobbigt att inte veta vad det egentligen orsakar det.
Michaela Johansson

Till top