Miicha

Mitt liv som jag.

Väldigt lång dag!

Allmänt Permalink0
Denna söndag har varit lång alltså!!
Jag har inte fått något gjort men jag har diska och dammsugit lite och så gjort negerbollar så jag har ju käka middag men en tidig sådan och så har ajg fikat med grannen som va lite sugen på negerbollar ;)
Sen efter fikat fick jag ont i hjärtat igen lite små hjärtklappningar tror ja de kallas för och gör ont men hellst vill jag åka in på sjukhuset men vet ju att dom inte gör ett skit där.. Hua, men det ska väll gå över :)
 
Annars ha jag dock inte gjort någe mera idag och dagen har varlit lång och ändå tråkig, det enda som var kul var att grannen kom över med vovven och vi fikade tillsammans det var skoj :) Det vill jag göra oftare men dock går det nog inte utan blir nog en gång i månaden eller någe, surt är det men man ska ju itne gråta över spilld mjölk ;)
 
Jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen men orkar inte göra någe när man har ont är man andas och suckar och gör någe men ändå så måste man ju göra någe, och röksugen är jag men har bara snusen hemma.. Alltså hoppas man kan sluta med rökningen :)
 
Sen kanske jag ska göra något våghalsigt som att he upp håret i hästsvans och klippa ;)
Har ju mycket toppar som måste få bort för jag ska ju spara mitt hår till lite längre än vad jag har nu så tänkte att jag skulle göra det, för dels så är det ju bara jag som ser mig själv och så om det inte skulle vara bra så är det ju bara att fixa det lite och piffa upp sig ;)
HAA!
Ska göra det ;) 
 
 
 
Till top