Miicha

Mitt liv som jag.

Virrig.

Allmänt Permalink0
Ibland så gör man pinsamheter.
Jag åkte till Ok för att tanka och jag for därifrån och tänkte att nu har jag glömt något, jag kom hem till min kompis för det var ett tag sedan jag var där och det var på tiden och jag hade fått röstbrevlåda på mobilen och så sa dom "Hej det är från Ok, du har glömt något som typ att betala" SHIT!! Det var fan det jag glömde!
Jag ringde upp och sa "Jag är så virrig idag men jag kommer och betala" dom sa "Det är lugnt, vi såg att du tanka och sen bara hoppa in i bilen och drog" Haha! Tur man bor som man gör ändå och jag har betalat nu så :) Pinsamt.
 
När jag var hos mig kompis så sa jag att jag måste nästan åka och betala för bensinen och hon sa "Men vill du inte ha mera kaffe?" jag svarade "Jo det kan jag ta, vill du inte bli fri mig?" hon svara "Nä inte ännu".
Gullig kompis man har ;)
 
Så jag har ont i halsen och hostar så får jag se om man blir sjuk eller om det är bara tillfälligt men det är bra att det skulle bryta ut nu än på måndag då jag ska börja jobba. Haha :)
Till top