Miicha

Mitt liv som jag.

Ska se på en film :)

Allmänt Permalink1
Jag tänkte på det häromdagen att det var jätte längesen man såg på en film på VHS så tänkte igår att jag skulle göra det och så gör jag det nu, jag ser eller ska se på filmen "Mannen som talar med hästar" den är väldigt bra faktiskt.
Men sen kom ju DVD och så nästa då? Någon nedladdning på internet som man kan koppla till tvn?
Iförsig ibland hänger jag inte med i utveklingen, samma med mobiler dom bara blir mer komplicerade så man bara inte förstår ibland hur man ska göra som.
Jag har rätt så ont i magen och illamående men hungrig är jag men så fort jag trycker mellan revbena så mår jag illa, så tänkte att jag skulle ringa till vårdupplysningen och fråga hurn man ska göra.
För jag är väldigt envis när det gäller sjukhus/vårdcentraler ja :P
Näpp nu ska jag se på filmen och lägga mig i soffan och vila :)
#1 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: heyhey :) tack! detsamma :) jag mår fint förutom att jag är sjuk. själv dåra? :)

Till top