Miicha

Mitt liv som jag.

Söndagen.

Allmänt Permalink1
Då är det söndag och är som en helt vanlig vardag fast det är sista dagen på helgen, men när man inte har mycket att göra på dagarna så ser man inte skillnad på dagarna utan alla är lika tråkiga. Typ.
Idag har jag pockat undan här hemma och så nu har jag tänt ljus (4 styckna om man ska vara exakt) så det är lite mysigt.
Ska byta sängkläder tänkte ja och dammsuga om jag har lust :P
Jag såg på melodifestivalen del 1 igår och jag sa det att 5 och 8 ska gå vidare och det gjorde dom!!
Bra gjort Dead By April och Loreen!!! :D  Dom var ju dom bästa, men jag förstår inte varför en sån som Tohrsten Flink (hurn han nu vill stavas som) får ens vara med överhuvudtaget, han var ju ens inte bra men kanske om man är väldigt full kankse :P
Men rätt dom som gick till final, jag hoppade på soffan :) hihi..
Och så som vanligt så är jag rätt dålig på att uppdatera men det kan bli en bättring eller så är det ingen skillnad, men det är ju perioder då man skriver mera och vissa perioder så skriver man ju inget..
Hade supertruper så länge :)
#1 - - Sofia:

Håller med 5 och 8 va bäst, och torsten var värsta dålig, han ser ut lite som en vampyr XD

Men fin blogg hare gött :D

Till top