Miicha

Mitt liv som jag.

Värk.

Allmänt Permalink0
Sitt här fortfarande i pyamas med lite huvudvärk, hade huvudvärk igår med och jobbigt kan jag då säga att de är, hehe. :P
Jag tänkte på det nu när jag såg reklamen om "Tunnelbanan" att vem vill åka där nu när det händer massa otäcka saker?
Jag skulle då inte vilja det, jag går hellre.
Men jag har ju inte sett den serien heller och tänker inte göra det heller, för dels så visar dom allt otäckt på tv som gör så ingen vill bo där för det är bara otäcka saker där det visas, eller har jag fel?
Men jag säger ju inte att man ska flytta utan man bor där man trivs, jag trivs och älskar där jag bor och tryggt och man kan gå ut på natten utan att vara orolig, orolig kan man ju vara för det finns ju björnar och dyligt här men ändå.
Samma med "Den hemlige miljonären" det är ju skit anser ja, visst bra att dom hjälper folk men det är ju bara i söder.
Jag har knappt råd med mat och ska sitta här och bara bli frestad av att andra hjälper dom som har råd med mat, jag har bara inte förstått det ännu men jag se ju inte på det heller :P
Men jag säger bara vad jag tycker och känner och andra tycker det är jätte bra dom serierna och följer men jag gör inte det :)
Till top