Miicha

Mitt liv som jag.

Natter.

Allmänt Permalink0
Jag håller på att läsa boken om Madonna eller ja det är ju hennes lille bror som skriver den..
Det är så mycket om kändisar man läser om även om man inte märker det men ändå så märker man namnen man se.!!
Som.. Jhonny Depp röker marjuanna (hurn det nu stavas) ja rökte är det nog, och Demi Mooore var bästa vän med Madonnas bror som skrev boken, Demi Moore var tillsammans och gift med Bruce Willis, och så är det så mycket till.
Som jag har fått som uppfattning är att Madonna är så självupptagen och snål och vill göra det hon vill och då är det så, hon vill ha det hon vill och inte ge up pengar det hon inte tror på.
Det har jag fått som uppfattning, fast det skulle man ju fått själv men jag skulle då inte vara kaxig som hon va mot sin egen bror heller!
Men jag rekomendera att ni läser den boken faktiskt, den är jätte bra och så får man ju följa med på ett äventyr och veta det messta om Madonna :)
Till top