Miicha

Mitt liv som jag.

Nurå?

Allmänt Permalink4
Vad ska man göra idag?
Dammsuga och torka golv?
Dammtorka?
Ja det kan man göra, har ju typ inget mer att göra kanske..
Rensa massa skåp och dyligt orkar jag nog inte idag :P
Ja mötet bidde inte av så blir på måndag 11.30 stället så det blir nog bra det med, hon hade ett akutfall så fick vänta ja. :P Men huvudsaken mötet blir av så. :)
Nu ska jag hälla i mig lite kaffe och se om jag har lyckats denna gång med det och så ska jag nog byta plats på datorn och he på spotify och dunka lite musik medans jag håller på.
Just ja! Jag måste rensa kattlåa med :P
#1 - - Louise:

Nice header! :)

#2 - - Zahraa:

Hej!

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här, läs mer om hur det fungerar, klicka på reklamen i inlägget och registrera dig ifall du är intresserad, det tar mindre än en minut:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!

#3 - - Nicole:

Kika gärna på min nygjorda design som finns som "Köp-nu" på bloggen.

http://xoxonicole.com/2012/january/design-saljes-classic.html



För dig som är sugen på en ny välgjord bloggdesign :) Den är lite romantisk och drömlik. Jag gör alla designer själv!



Ha det bra

#4 - - valentina:

Hejsan!

Jag är ingen storbloggare men jag har ändå tjänat nästan 5000 kronor på bara 1 vecka!! Bli medlem på en fantastisk hemsida och käna lika mycket pengar som jag! För mer information kolla mitt inlägg där jag beskriver hur du ska göra!

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/jag-har-tjanat-nastan-5000-pa-en-vecka.html#comment



Kram på dig!

Till top