Miicha

Mitt liv som jag.

Kaffe :)

Allmänt Permalink1
Sitt här på soffan med en kaffe mugg som står Zerpo på ;) Så gott det är med lite kaffe.
Men känner mig lite smått hungrig så kanske dock inte är så bra med kaffe i en tom mage men sen ska det bli en ändring på det för idag ska jag göra go maten som jag hade hemma :)
 
Ha fått lånat hem en mobil som jag ska testa och är en HTC sen vet jag inte va märket heter men så är det, men det verka bra men ska skicka lite sms så får man ju se hur det går som ;) Hihi
 
Snart i eftermiddag ska jag få besök fram och åter blir det ju, och sen blir det ju att göra iordning middan så hoppas att kött biten har tinat men annars är det bara he den i lite varm vatten för det tycker ja tinar snabbare och sen he på lite röd chilli och vitlök i och in i ungen! Oj va gott det ska bli då!!!! :D
 
Jag har inte hört något från jobbet ännu men det hinns ju för det är ju nu som är slutet av veckan så antingen senare idag eller så imorgon får jag veta, men jag ska söka på ett till jobb så får man ju se där också hur det blir :)
Nu känner man sig ju taggad att söka jobb även om jag inte är utbildad till det utan via lastbils branchen är det ju så svårt att få jobb när man inte ha någon större erfarenhet till yrket. 
 
Enligt HTC mobilen ska det regna så får man ju se lite nyfiket om det ska det eller inte ;)
 
 
#1 - - joanna-livet med asperger:

Här tänkte bara tipsa att jag just nu kör veckans blogg och du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)
Vill du inte ha sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_22.html

Till top