Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens inköp.

Allmänt Permalink1
Är denna skiftnyckel ;)
Såg den på Ica för 20 kr men tror det är dålig kvallité på den men det får man se dä man använder den till något :)
Jag tänkte att jag ska köpa nå verktyg då och då för det är bra att ha hemma och dels i bilen så man har, tänkte att man ska ha verktyg i bilen så man har och så det passar med det man har om bilen skulle gå sönder någon gång så man inte står där med inga verkyg :)
Känner mig så smart.
Men jag vill oxå ha en sån där verktygs låda helst med lite verktyg i men då kostar det ju så klart men går nog bra med en tom låda så man kan fylla på. :)
Men just nu har jag dock inte så många men några har jag, jag vill ha olika storlekar på skruv och stjärn mejsel och så blocknyckel olika storlekar för där har jag bara 8-9 och 11 så bra att ha olika storlekar.. :)
Jag börja nog bli en verkygs nörd ;)
#1 - - Joakim:

Block nyckel 13 är vanlig i sängar och köksbord lika i bilar,



Köp en billig blocknyckelsats på biltema?

Till top